October 30, 2020
Поддържайте бизнес профила си с постоянство

13. Поддържайте бизнес профила си

Както можете да видите, Google My Business профилът не е еднократна маркетингова задача. Той е инструмент за локален маркетинг, който изисква непрекъснати действия, за да увеличите максимално своите предимства. Това включва: Актуализиране на информацията, дори и незначителна като промяна в номера на телефона. Публикуване на мнения и качване снимки всяка седмица. Поддържане на постоянен поток от […]
October 29, 2020
Настройте съобщения

12. Настройте съобщения

Тази функция дава възможност на потребителите да изпратят текстово съобщение от телефона си директно на вашия бизнес профил в Google. 82% от потребителите използват своето устройство за локално търсене, това е чудесна възможност за клиентите да се свържат с вас. За да активирате съобщенията, изберете раздела „Съобщения“ в таблото за управление на […]
October 28, 2020
Google My Business

Google My Business – Бъдете в контакт с клиентите си

С профил в Google My Business получавате повече от малка бизнес обява. Безплатният ви бизнес профил ви дава възможност лесно да установявате връзка с клиентите чрез Google Търсене и Карти. Печелете клиенти благодарение на отличен бизнес профил Можете да публикувате снимки и оферти в профила си, за да покажете какво […]
October 28, 2020
Добавете продукти и услуги

11. Добавете продукти и услуги

Добавянето на продукти и услуги е особено полезно, ако вашите предложения не са ясно посочени в името на вашия бизнес. Попълването на този раздел също добавя съдържание към вашия профил, което може да му помогне да се класира за по-челна позиция при релевантното търсене. Когато добавяте продукти и услуги, включете името, […]
October 27, 2020
Задавайте и отговаряйте на въпроси

10. Задавайте и отговаряйте на въпроси

Забелязали ли сте в Amazon, че освен описанието на продукта и отзивите на клиентите има раздел за въпроси и отговори? Google предлага същата функция в Google My Business профилите. С любезното съдействие на searchengineland.com Отговорите на тези въпроси може да са тласък за клиент, решил да избере вашия бизнес. Този раздел обаче е […]
October 26, 2020
Публикувайте във вашия бизнес профил в Google

9. Публикувайте във вашия бизнес профил в Google

Подобно на платформите за социални медии , можете да публикувате в своя бизнес профил в Google съобщения, оферти, събития и продукти. Публикациите се създават в таблото ви за управление на Google My Business и се показват в раздела „Актуализации“ в долната част на вашия бизнес профил. Те обаче могат да станат по-видими въз основа […]
October 23, 2020
Вземете отзиви от Google

8. Вземете отзиви от Google

Ако трябваше да получите списък с фирми в резултатите от търсенето като този по-долу, кой бихте избрали? Тази с четири атрактивни жълти звезди или една от двете по-долу без никакви отзиви? Google знае, че отзивите са най-важното което влияе на потребителите, така че това е ключов фактор за класиране в техния алгоритъм. Можете също […]
October 22, 2020
Добавете снимки

7. Добавете снимки

Качването на снимки във вашия бизнес профил чрез таблото за управление на акаунта ви в Google My Business е важно по три причини: Осигурете качество. Всеки може да добавя снимки към вашия бизнес профил, което означава, че ще получите различни по качество снимки. Добавяйки свои собствени професионални снимки, можете да се уверите, […]
October 21, 2020
Google Maps

Google Maps: вашият свят, както никога не сте го виждали.

Безброй места около вас чакат да бъдат разгледани. Търсите място за хапване? Прегледайте ресторантите наоколо, намерете този, който ви харесва, разгледайте го отвътре и дори направете резервация – всичко това от приложението на Google Карти. Двоумите се между две места? Прегледайте отзивите и снимките от хората, които са били там, […]
October 21, 2020
Изберете приложими атрибути

6. Изберете приложими атрибути

Както току-що споменахме, след като изберете категория, Google ще ви даде списък с атрибути, които можете да маркирате, за да опишете допълнително бизнеса си. Атрибутите са специални функции, които потенциалните клиенти търсят, като „магазин за подаръци “ или „безплатен wi-fi“. Атрибутите не са специфични само за платформата Google My Business (сайтове като Yelp […]
October 20, 2020
Изберете категория

5. Изберете категория

Изборът на категория е задължителен за оптимизиране на вашия бизнес профил в Google. Ето защо: Покажете се при открито търсене. Огромните 84% от показванията на бизнес профил в Google произхождат от открити търсения (което означава, че потребителят е търсил продукт, услуга или друг термин и се е появил профилът на вашия бизнес), а само […]
October 19, 2020
Напишете вашето описание „от бизнеса“

4.Напишете вашето описание „от бизнеса“

Първото нещо, което трябва да се отбележи, е, че краткото описание, което се появява точно под името на вашия бизнес във вашия бизнес профил, всъщност не е под ваш контрол. Това е резюмето, което Google пише, за да осигури последователност в цялата платформа. Това описание не е под ваш контрол. Добрата […]