3. Бъдете внимателни с информацията за контакт

Бъдете внимателни с информацията за контакт

Ето стъпките за оптимизиране на информацията за контакт във вашия бизнес профил в Google:

  1. Уверете се, че името на вашия бизнес е идентично с това, което използвате на надписите на обекта си. С други думи, точно както се появява в реалния свят. Добавянето на невярно местоположение (освен ако не е в името на вашата марка) или ключови думи се счита за спам от Google и може да бъдете наказани.
  2. Уверете се, че както името на вашия бизнес, така и адресът точно съвпадат с другите ви обяви в мрежата. Това означава да използвате последователно „ул” срещу „улица”. Алгоритъмът на Google взема предвид тези несъответствия, когато оценява вашата надеждност.
  3. Посочете както вашето редовно, така и празнично време. Това насърчава клиентите да ви посещават, а също така избягва потенциала за отрицателен отзив, оставен от някой, който е предприел пътуването до вашия бизнес, само за да установи, че е затворен.