13 основни оптимизации на Google My Business за 2020 г.

13 основни оптимизации на Google My Business за 2020 г.

Днес всеки бизнес се нуждае от целенасочена видимост в Google. Повечето бизнеси знаят, че това изисква оптимизиране на уебсайта и Google Ads, но това, което повечето не знаят, е, че има трето място, което също се нуждае от оптимизация: тяхния бизнес обява в Google. Официално известен като вашия бизнес профил, този мощен списък е динамична визитна картичка на вашия (бизнес обект), която показва по най-добрия начин вашия бизнес на потенциалните клиенти бързо да ви намерят, научат и да се ангажират с вас. И най-хубавата част от това е, че е напълно безплатно.

И все пак, въпреки 167 милиарда търсения, извършени в Google всеки месец, проучване на BrightLocal показа, че типичният бизнес профил е посещаван средно само 1260 пъти през същия период (това е 0,00000075%!). Още по-лошо е, че от тези 1260 пъти са предприети само 59 действия. Това е по-малко от 5%.

Проблемът не е в платформата Google My Business; това е, че не достатъчно фирми се възползват напълно от впечатляващите му характеристики. И затова написахме това ръководство. Тук ще споделим 13 стратегии за оптимизация:

  1. Заявете вашия бизнес профил
  2. Попълнете всяка секция от вашия акаунт в Google My Business
  3. Бъдете внимателни с информацията за контакт
  4. Изберете първични и вторични категории
  5. Отбележете приложимите атрибути
  6. Напишете пълно описание „на бизнеса“
  7. Публикувайте публикации в Google седмично
  8. Качвайте нови снимки на седмична база
  9. Отговаряйте на въпросите
  10. Събирайте и отговаряйте на отзиви
  11. Добавете вашите продукти и / или услуги
  12. Настройте съобщенията
  13. Поддържайте бизнес профила си

С тези оптимизации можете да превърнете своя бизнес профил в най-добрия безплатен инструмент за привличане на клиенти, а може би дори не сте знаели, че той съществува. Нека да влезем в него.

Как изглежда оптимизиран бизнес профил в Google?

Преди да влезем в стратегиите, нека се уверим, че сме на една и съща страница за това как изглежда оптимизиран бизнес профил и защо имате нужда от такъв. За да ви помогнем да визуализирате към какво се стремите и защо, нека разгледаме пример за непълен профил на Google Business спрямо пълен и оптимизиран.

Тук бизнес профилът на Карл в Google е празно поле, но бизнес профилът на Ърни ще ви покаже много информация , когато горазгледате. Тази снимка не ви показва всички функции на оптимизиран профил в Google My Business, но ви дава представа колко по-привлекателен и ангажиращ е оптимизирания профил.

Защо трябва да оптимизирате вашия бизнес профил в Google

Сравнението по-горе ясно показва, че оптимизираният бизнес профил в Google помага на потребителите да изберат вашия бизнес пред конкурентите, но има и други ползи от оптимизирането на вашия бизнес профил за успешен маркетинг на вашия обект.

Подобрете ангажираността

Все повече и повече потребители влизат и излизат от Google, без да посещават друг уебсайт. Защо? Тъй като информацията на страниците с резултати от търсенето отговаря напълно на техните въпроси, което води до „търсения с нулев клик“. Потенциално повече потребители взаимодействат с вашия бизнес чрез профила му в Google, отколкото през вашия уебсайт, вие ще искате този профил да бъде оптимизиран за качествена ангажираност и реализации .

Подобрете местното си класиране

Алгоритъмът на Google за класиране на бизнес профили отчита не само близостта ви до обекта и уместността, но и активността и качеството на информацията в него. Оптимизирането на вашия бизнес профил в Google изпраща тези сигнали до Google, за да ви класира по-високо в локалното търсене. По-високия рейтинг, както знаете, означава по-голяма видимост и посещаемост на вашия бизнес профил.

Оптимизирането на вашия бизнес профил може да помогне на вашия бизнес да се класира по-високо в Google Maps и в резултатите от търсенето с Google като тези.

Привличайте повече клиенти

Пълният профил в Google Business сам по себе си не предлага много опции за привличане на клиенти. Те могат да разберат къде се намирате и да прочетат отзивите ви – ако първоначално знаят да търсят името на вашия бизнес. Но с оптимизиран бизнес профил чрез вашия акаунт в Google My Business, потребителите могат да ви открият при търсене на ключови думи, да ви се обадят, да посетят уебсайта ви, да проучат вашите продукти и услуги, да разгледат / допринесат с често задавани въпроси, да поискат оферта, да резервират среща, да направят резервация , и още. Освен това можете да проследаявате кликванията към вашия уебсайт.

Как да оптимизирате вашия бизнес профил в Google

Сега, вече знаете, че оптимизирането на вашия бизнес профил в Google е ключът към намирането на бизнеса ви в локалното търсене и открояването ви над конкурентите. Печеленето на клиенти онлайн, е време да се заемете с това. Ето 13 начина, по които можете да превърнете своя бизнес профил в Google в денонощен инструмент за маркетинг и генериране на потенциални клиенти за вашия местен бизнес .