Работно време, Телефонен номер и Уебсайт

Работно време, Телефонен номер и Уебсайт

Работно време

Едва ли работните ви часове ще се променят много през годината, но може да имате причина да ги промените около ключови събития, като например сезона на празничните пазарувания или по официалните празници. 

Наличието на точни часове на работа е важно по очевидни причини – искате клиентите да знаят кога могат да се свържат с вас и да пазаруват от вас. Отново не забравяйте, че неправилната или неточна информация е източник на разочарование за потребителите, така че последното нещо, което искате, е да се появят потенциални клиенти, само за да установят, че вашият профил в Google My Business ги е подвел и всъщност не сте отворени в 6.00 вечерта.

В зависимост от вида на бизнеса или организацията, която оперирате, може да не се наложи да добавяте работно време. Ако например сте хотел, може да нямате работно време. По същия начин, ако сте булчински бутик и виждате клиенти само по уговорка, не трябва да попълвате тази част от потребителския си профил. 

Редактирането на часовете ви е бързо и лесно. Просто кликнете върху „Информация“, след което отидете до иконата на часовника, точно под предишния раздел на зоната за обслужване. Щракнете върху молива и след това въведете часовете, в които работите всеки ден от седмицата.

Ако имате специални часове, като например да сте отворени само за няколко часа в Деня на благодарността или да останете отворени много по-късно в Черния петък, ще видите опция „Добавяне на специални часове“, след като сте въвели нормалните си часове. Просто щракнете, за да редактирате.

Телефонен номер

Добавянето на вашия телефонен номер към вашия профил в Google My Business улеснява хората с въпрос или запитване да се свържат с вас. Това е особено полезно за потребителите, които търсят през мобилно устройство, тъй като те могат просто да щракнат, за да се обадят. 

Не подценявайте важността на вашия телефонен номер – BrightLocal изследователски показва, че местните потребители в търсенето провеждат разговори директно от Google My Business профилите.

През 2018 г. Google започна да пуска Google Duplex , инструмент с изкуствен интелект, който работи с Google Assistant. Той може да прави обаждания от името на потребителя в Google, за да прави резервации. За да добавите бизнеса си към тази опция, телефонният ви номер трябва да бъде добавен към вашия GMB профил и да бъде правилен. Можете да добавите допълнителни номера, ако е необходимо след въвеждането на основния ви телефонен номер. 

Уебсайт

Вашият уебсайт е важна част от вашия бизнес профил в Google. Изследванията показват, че докато Google улеснява местния потребител да намери всичко необходимо в резултатите от търсенето, все пак е задължително да имате уебсайт за местен бизнес , така че не се изкушавайте да пропуснете тази стъпка. 

Има раздел под „Информация“ за въвеждане на вашия уеб адрес – можете да добавите само основния си адрес, така че ако имате няколко, като например .com домейн и .co.uk, ще трябва да изберете основния URL адрес . Има обаче и втора опция, ако имате URL адрес за срещи и резервации – можете да го добавите директно под основния адрес на уебсайта за вашия местен бизнес.