Ако имате GMB профил и не сте актуализирали информацията в него или тепърва, ще го актуализирате, тази статия, ще бъде много полезна за вас.
Какво трябва да направите:
Актуализирането може да включва промяна на работното време, добавяне на изображения, актуализиране на информацията за контакт или дори промяна на описанието на вашия бизнес.
Можете и да не поддържате GMB профила си, но това изобщо няма да е добре за вашия бизнес. BrightLocal изследователски потвърждава, че 93% от потребителите се разочароват от остаряла информация онлайн . По-тревожното е, че 80% губят доверие в бизнес, ако срещнат несъвместима или неактуална информация онлайн, а 71% казват, че това е довело до негативен опит.
За видимостта на вашия Google My Business профил в местното търсене, името, адресът и телефонният ви номер (NAP) са от жизненоважно значение. Благодарение на високата си видимост при търсене, профилът ви в Google My Business е с най-важното представяне, което трябва да имате. Тези данни се използват от Google Maps и на много други места в мрежата, което означава, че е жизненоважно да редактирате бизнес профила си в Google, за да поддържате NAP актуален.
Както вече видяхме, потребителите са разочаровани от неправилна информация онлайн. Не само, че е неудобно, но и може да им създаде негативно впечатление за вашия местен бизнес. Над половината от местните потребители (64%) са използвали Google My Business, за да намерят информация за контакт , което означава, че си струва да поддържате актуални промени, редовни редакции и актуализации в Google My Business профила ви.
Щракнете върху връзките по-долу, за да преминете към раздела на Google My Business, който трябва да редактирате: