Важна стъпка за получаване на трафик от търсачките от Google и за привличане на повече посетители е получаването на отзиви в Google My Business.
Според проучване на Brightlocal 91% от анкетираните хора се доверяват на онлайн отзиви, колкото и на лични препоръки, а 86% от клиентите четат онлайн отзиви за местния бизнес.
За да получите повече отзиви, добра практика е да помолите клиентите да ви оставят такива! 🙂
Избягвайте да предлагате стимули като отстъпки или безплатни продукти за даване на отзиви.
Отговорете на положителни отзиви, за да благодарите на клиентите си.
Също така трябва да отговорите на отрицателни отзиви дипломатично, да се извините, когато е необходимо, и да предложите решение на проблема.
Останете ангажирани с вашия акаунт в GMB
Ангажираността може да бъде фактор, който влияе върху класирането на профилите в локалното търсене на Google, така че не забравяйте да влизате периодично в своя акаунт в GMB.
Прегледайте описанието на бизнеса, изображенията и други подробности и ги актуализирайте, за да подобрите профила си, ако е необходимо. Отговарянето на отзиви отнема време, но увеличава ангажираността на вашите клиенти.
Ако имате нужда от съдействие за GMB профила ви, винаги може да се обърнете към нашите експерти.