Настройването на вашия акаунт в Google My Business е чудесна първа стъпка за получаване на трафик от локално търсене.
Но за да увеличите максимално резултатите си от Google My Business, е нужно да предприемете няколко стъпки, за да оптимизирате вашата обява, за да привлечете още повече трафик от локално търсене.
Оптимизирането на вашия GMB профил може да отнеме малко време, но не е трудно. Всеки бизнес, който иска да бъде конкурентоспособен в локалното търсене, трябва да направи тези стъпки.
Ето няколко прости стъвета, които можете да предприемете, за да увеличите ефективността на вашата обява в Google.
Име на фирмата и основна информация:
Що се отнася до името на бизнеса, Google иска собствениците на фирми да въведат действителното си име и нищо друго. Избягвайте да използвате слогани, информация за местоположението или да споменавате продукти в името на вашия бизнес, освен ако те не са действителна част от името на вашия бизнес.
Въпреки че, някои специалисти по SEO смятат, че добавянето на ключови думи в името на вашия бизнес ще ви помогне да се класирате по-добре.
Имайте предвид обаче, че изброяването на ключовите Ви думи в името на GMB не е необходимо за класиране. Бързо търсене на ключови думи като „пица“ ще покаже, че няколко от класиращите се фирми нямат ключовата дума в своето име.
Вместо това не забравяйте да включите ключовите си думи в описанието на бизнеса си и в заглавния маркер и текст на уебсайта си.
Попълнете другата си бизнес информация, включително работно време, адрес, уебсайт и телефонен номер. Изберете правилната бизнес категория, така че Google да Ви класира при ревалентни търсения.
Google може да предостави и други опции, като менюта, където можете да въведете информация, специфична за вашия тип бизнес. За фирменото име и информация най-важната част от този раздел е да го попълните възможно най-пълно и точно.
Бизнес описание:
Google позволява 750 знака за описанието на бизнеса, но само 250 знака ще се покажат в кратките версии, когато пространството за показване е ограничено. Не забравяйте да напишете убедително описание в първите 250 думи, което може да стои самостоятелно. Но използвайте и останалото пространство, за да създадете по-дълго описание, ако смятате, че то може да ви помогне.
Описанията на бизнеса не трябва да съдържат самореклама или обидно или неподходящо съдържание. Избягвайте да говорите за специални промоции, които предлагате по това време. Също така нямате право да използвате връзки в описанието си.
Вместо това отделете време, за да напишете описание, което точно отразява това, което предлага вашият бизнес, и да подчертаете ключови точки защо потребителите трябва да изберат вас.
Направете бързо търсене и вижте какво са написали други фирми за описанието на бизнеса си. Помислете как можете да напишете описание, което да се откроява от останалите.
Снимки:
Според Google компаниите със снимки получават с 42% повече заявки за упътвания за шофиране и 35% повече кликвания върху връзката към уебсайта си, отколкото бизнесите без снимки.
Качването на висококачествени снимки и видеоклипове може да направи бизнеса ви да изглежда по-привлекателен за потенциалните клиенти.
Снимка на корицата:
Вашата снимка на корицата е важна, защото това е най-изявената снимка, показана във вашия бизнес профил. Това изображение се използва и в миниатюри, така че не забравяйте да изберете изображение, което ви кара да се отличавате от конкурентите или кара хората да искат да кликнат върху вашия профил:
Профилна снимка:
Снимката на вашия профил е това, което се показва на вашия аватар, когато публикувате снимка или отговорите на отзив на клиент. Собственик на бизнес може да избере да качи снимка с високо качество на себе си като снимка на потребителския профил или висококачествено изображение на логото на бизнеса.
Други снимки
Не забравяйте да качите и различни други снимки, които да представят вашия бизнес. Ето няколко идеи:
Добавете висококачествени снимки, които да покажат предлаганите от вас продукти и това, което предлага вашият бизнес.
Видеоклипове:
Google ви позволява да качвате видеоклипове в профил в Google My Business.
Добавянето на видео може да бъде чудесен начин да ангажирате клиентите си, да покажете местоположението си или да демонстрирате продукта си. Някои идеи за видео могат да включват кадри на вашето местоположение, служител на бизнеса да сподели съобщение, заснемане на доволни клиенти или демонстриране на някои от вашите продукти.
Видеоклиповете могат да бъдат с дължина максимум 30 секунди и размер 100MB. Те трябва да са с разделителна способност 720p или по-висока.
Повечето местни фирми нямат видеоклипове в профила си в Google. Отделянето на време за създаване и качване на видео може да бъде добър начин да се откроите.
Виртуална разходка:
Добавянето на виртуална разходка на обекта ви е най-добрия начин да покажете на потребителите бизнеса си от вътре. По неофициални данни, бизнеси с виртуална разходка в профила си имат по-добър шанс за класиране на челни позиции при локално търсене.
Може да заявите професионално заснемане на виртуална разходка за вашия бизнес само с едно обаждане на някои от нашите телефони.