Една от опциите, която потребителите на Google My Business трябва да разгледат, са Google Posts(които по-долу в статията, ще наричаме Google Постове. Те позволяват на бизнесите да споделят съобщения, оферти, новини и друго съдържание от своя акаунт в Google My Business.
Това съдържание, ще се показва при търсене в Google или Google Maps, когато потребителите търси онлайн.
Собствениците на бизнеси знаят, че създаването на Google Постове може да помогне на бизнеса им да се класира по-високо в резултатите от органичното търсене. Маркетингова агенция успешно увеличи класацията за органичен трафик и търсене на местна компания за подови настилки на гаражи и църква, като създаде две публикации в Google на седмица за период от 3 седмици.
Patient Pop също тества Google Posts с клиентите си и установява, че използването на Google Постове увеличава броя на резервациите средно с 11%.
И така, какви типове съдържание можете да създавате в Google Posts? И как можете да оптимизирате резултатите си?
Нека да разгледаме …
Публикации за събития Vs. Редовни публикации
Публикациите в Google ви позволяват да създавате редовни публикации или публикации за събития. Публикациите трябва да имат минимум 100 думи и могат да съдържат максимум 300 думи.
Редовните публикации изтичат след 7 дни и могат да се използват за бизнес съобщения, новини или актуализации на бизнеса ви. Тъй като стандартните публикации в Google продължават само 7 дни, в идеалния случай трябва да се стремите да създавате поне една нова публикация всяка седмица.
Публикациите за събития продължават, докато събитието приключи, така че те могат да привличат трафик и клиенти за по-дълъг период от време.
И двата типа публикации могат да бъдат полезни за насочване на онлайн трафик към вашия уебсайт и бизнес. Освен да се показват във вашия бизнес профил в Google, Google Постовете също се индексират и могат да се показват в независими резултати от търсенето.
Google също ви позволява да планирате вашите публикации в Google или да ги запазвате като чернови, за да можете да ги публикувате по-късно. Google поддържа актуална информация за това как да създавате публикации в техния раздел за помощ.
Добавяне на изображения към Google Posts
Друга чудесна характеристика на Google Posts е възможността да добавите изображение към публикацията си. Добавянето на изображение може да увеличи честотата на кликване и ангажираност на потребителите, така че не забравяйте да се възползвате от тази функция.
Изображенията трябва да бъдат с размер поне 400 x 300 пиксела (10 kb) и не по-големи от 10 000 x 10 000 пиксела (25 MB).
Вече знаете как да добавяте Google Постове към вашия GMB профил. Създайте си навик да добавяте редовно постове и това със сигурност. ще доведе до благоприятни резултати при класирането на вашия бизнес!