Защо е важно да получите повече отзиви в Google?

Как да получите повече отзиви в Google My Business

В нашето ръководство за това как работят отзивите в Google , ние споделихме, че в над 60% от случаите местният бизнес, който се гордее с най-голям брой отзиви на клиенти в Google, ще си осигури първото място в местните резултати от търсенето. По същия начин, ако загубите отзиви или не успеете да съберете такива, класирането ви ще намалее, така че ще бъдете по-малко видими за местните потребители в търсенето.

Също така ще ви трябват около осем или повече отзива, за да се класирате на върха. Ефективността на стратегията ви за отзиви в Google ще окаже пряко влияние върху това колко видим е вашият бизнес в резултатите при местното мърсене.

И така, защо това има значение? Ние изучаваме въздействието на коментари и оценки в мрежата за търсене при кликване в проценти, за да разберем по-добре значението на мненията в Google от гледна точка на търсене. Оказва се, че ще получите 25% повече кликвания, ако имате пет-звезден рейтинг при преглед, който се показва във вашия профил, отколкото рейтинг от три звезди и 39% повече кликвания за рейтинг от пет звезди спрямо едно – звезда.

Бизнесът със среден рейтинг от пет звезди също получава голям брой от кликвания на потребители в търсенето, като взема 69% от кликванията. Ако нямате отзиви, ще имате с 28% по-малко кликвания от конкурент със среден рейтинг от пет звезди.

Както вече видяхме, потребителите също очакват да видят отзиви, когато търсят. Отзивите показват, че на даден бизнес може да се има доверие, което помага на потребителите да бъдат по-уверени в своите решения.