Още разсъждения върху виртуалните разходки

 

Разходка из виртуалните разходки 🙂

 

През лятото на 2015 от компанията Google решиха да придвижат напред успешните си платформи, които бяха насочени към различни бизнеси и виртуалните разходки на градове по света, в ново, още по-достъпно и удобно приложение – Google Street View Trusted. То има за цел да приближи бизнесите и местата където те оперират до потенциалните си потребители и клиенти.

Услугата Google Street View Trusted работи, чрез направата на 360° градусово виртуално панорамно изложение, познато като виртуална разходка или виртуална обиколка.

Изпълнението на тази виртуална обиколка е в ръцете на фотографи или агенции, които са сертифицирани от Google. Този сертификат потвърждава, че изпълнителите имат нужния опит и технология, които отговарят на изискванията за програмата. Правилно се досещате, че ние сме сертифицирани по програмата 🙂

Техниката, която изпълнява заснемането на избрания от вас обект, осигурява изображение на виртуалната разходка от изключително високо качество, сравнимо с произведение на изкуството.

Чрез направата на виртуална разходка, нейните поръчители получават достъп до: Google Maps; Google Knowledge Graph via search; Google Plus;  из „екосистемата“ на Google, Street View Trusted е представена като “See Inside” или „Виж отвътре“. Също така  виртуалната обиколка автоматично извежда  вашия бизнес на видимо място в търсачката на Google, което ви нарежда пред конкурентите във вашата сфера, що се отнася до интернет-пространството.

Виртуалната разходка е достъпна за всеки потребител. От своя настолен компютър или лаптоп (Windows, Mac, Linux); от своето мобилно устройство (iPhone, iPad, Android), всеки може да направи виртуална, ръководена от него разходка на обекта, който е избрал, така че да получи повече информация

Бизнесът в световен мащаб вече е разбрал многобройните ползи и силата на виртуалната разходка, и  все повече я използва като инструмент за популяризиране на дейността си; за подобряване на имиджа си и за реклама пред потенциалните си клиенти.

 

Бизнеси, фирми, частни лица, обществени сгради и институции, които могат да се възползват от виртуалните разходки

 

  • Хотели; независимо дали сте собственик на малък или голям хотел, мотел, сезонен хотел на морето или в планината; чрез виртуалните разходки показвате удобствата, легловата база, местата за отдих и релакс, и всичко от което вашите гости се интересуват.
  • Ресторанти, барове, заведения, нощни клубове; ресторантите се възползват от услугата като показват атмосферата отвътре и в детайли. Барове, заведения и нощни клубове пресъздават уникалната атмосфера на мястото, което предлагат
  • Здравни заведения, болници, клиники; могат чрез виртуалната обиколка да представят освен легловата си база, хигиенните норми в сградите, апаратурата, която им помага. Отваряне към пациентите за по-голямо доверие от тяхна страна
  • Музеи, галерии, арт-пространства; виртуалната разходка се явява помощник при експониране на вътрешното пространство на музеи и галерии. Успешно рекламират нови арт-пространства за развитие на съвременно изкуство, както и архивират сезонни изложби, перформанси и т.н
  • Фитнес-центрове, спортни зали и помещения; съвременната градска култура предлага развитие на среда за услуги свързани с физическата активност. Фитнес-центровете могат да показват на своите клиенти средата, която предлагат за провеждане на различните видове фитнес.
  • Обществени институции и учебни заведения, читалища; след навлизането в България на европейски програми за подобряване услугите в градската среда, общините могат да покажат постиженията и промените си чрез виртуална разходка; докато учебните заведения като детски градини,  училища и университети могат да покажат условията, удобствата и средата си, я която бъдещите ученици и студенти ще могат да се запознаят; докато читалищата могат да покажат материалната си база за развитие на таланти и културна дейност
  • Агенции по недвижими имоти, сгради за продан, квартири– виртуалните разходки са в помощ на агенциите по недвижими имоти като показват сградите, които са на пазара, както и квартири отвътре
  • Къщи за гости, къщи за селски туризъм, извънградски вили за почивка – още един сектор от туристическия бранш, където виртуалните разходки могат да се развиват, като чудесен инструмент за реклама и популяризиране на такива места
  • Магазини за хранителни стоки, магазини за домашни потреби, големи и малки квартални магазини и молове; места за церемонии, открити пространства, паркове, археологически обекти на открито, плажове и плувни басейни и т.н…

 

Ако сте собственик на един от изброените бизнеси, ние от Businessview.bg сме насреща с отговори на всички ваши въпроси! Разработили сме текстове, в които са изброени ползите и причините, поради които различните бизнеси имате нужда от виртуална разходка. В следващите ни публикации ще намерите добра обосновка и статистически данни поотделно за всеки от изброените бизнеси и  за това как виртуалната разходка е променила отношението на клиентите към бизнеса.

 

Ако не сте намерили вашата бизнес-среда или място във вече изброените, а смятате, че тя може да бъде представена чрез виртуална разходка, не се колебайте да се свържете с нас за да обсъдим всички ползи за вашият бизнес.

 

При възникнали въпроси, можете да се обърнете към нас, ние ще ви отговорим относно всичко, което ви интересува. Също така в останалите раздели на сайта ни, може да разгледате осъществени от нас виртуални разходки, на реални български бизнеси, за да придобиете нагледно представа какво реално представляват.

 

Вашият коментар