Тъй като около 60% от потребителите в местното търсене потвърждават, че добрите изображения привличат вниманието им, струва си да сте сигурни, че имате добре подготвен фотоалбум в Google My Business.
Нашето ръководство за добър външен вид онлайн е пълен със съвети, които да ви помогнат да изберете най-добрите изображения за вашия Google My Business профил, ако не сте сигурни какво да включите и какво да пропуснете.
Google препоръчва, когато редактирате снимки в бизнес профила си в Google, трябва да се съсредоточите върху предоставянето на широк спектър от различни типове изображения на потребителите в търсенето. Те включват както интериорни, така и екстериорни снимки на местоположението на вашия бизнес, изображения на ключови служители и снимки на продукти. Насочете се към минимум три изображения от всеки тип, но избягвайте прекалено професионалната инсценирана фотография. Можете също да добавите фирмено лого и изображение на корицата.
Когато редактирате раздела си с изображения, имайте предвид, че всички снимки трябва да бъдат във формат JPEG или PNG, с размер между 10KB и 5MB, 720px широк x 720px висок.
Ще намерите раздела „Снимка“ по средата надолу в лявата лента с менюта. След като кликнете, ще видите всички текущи изображения и ще можете да качите нови. Можете също така да качите видео, представящо вашия бизнес.