От бизнеса

От бизнеса

Частта с описанието на бизнеса във вашия профил е обобщение на вашия бизнес. Мислете за това като за въведение или бизнес биография. Тук ще споделите малко за това кои сте, каква е вашата мисия, продуктите и услугите, които предлагате. Можете също така да включите няколко реда от историята на бизнеса си, забележителните му постижения или подобни.

Вие разбира се, ще искате това да е завладяващо и ангажиращо, но Google забранява саморекламата, така че избягвайте да споменавате продажби, ценови отстъпки или маркетинг.

Не можете да добавите връзка тук, нито съдържание, което може да бъде обидно, подвеждащо или неподходящо. Нашата статия за оптимизиране на описанието на вашия бизнес в Google съдържа много съвети за създаване на ефективно описание.

Струва си да се отбележи, че Google преглежда описанието ви, така че трябва да внимавате за подадения от вас текст и да се уверите, че всички указания са спазени. Не се страхувайте да създадете няколко различни версии, за да имате готов заместник, ако първоначалното ви подаване бъде отхвърлено. Имате до 750 знака, с които да играете. 

За да редактирате, просто кликнете върху „Информация“ от главното меню и след това плъзнете надолу. Щракнете върху иконата на молив и поставете  подготвеното описание. 

Какво следва?

Сега, след като редактирахте Google My Business профила си, има много начини да го поддържате актуален, от получаване на повече отзиви и създаване на привлекателни публикации до отговаряне на Въпроси и качване на вашите продукти и услуги. Успех с GMB!