Отзиви в Google: Плюсове и недостатъци

Отзиви в Google Плюсове и недостатъци

Бъдете внимателни с молбата си за отзив. Стремете се да поискате отзив веднага или максимум три до четири дни след като клиентът е направил покупка от вас. Не го оставяйте седмици, тъй като рискувате ентусиазмът на клиента да изчезне.

Предоставете точни инструкции на клиента си как да остави отзив.

Можете да използвате следния пример като шаблон за вашия собствен набор от инструкции:

1. За да оставите отзив, първо трябва да влезете в профила си в Google. Когато влезете в  търсачката на Google, ще видите син бутон за кликване в горния десен ъгъл или кръгъл кръг. Ако се показва бутонът „влизане“, можете да използвате данните си в Gmail, за да влезете.

2. Друга възможност е да потърсите името на компанията(бизнеса) в Google и да кликнете върху „Оставете отзив“. Ако още не сте влезли, прозорец ще ви подкани да го направите.

3. След като влезете в профила си, можете да щракнете, за да оставите съответната оценка на звездите и след това да напишете вашите коментари. Има и опция за добавяне на изображения, ако е необходимо.

Не се страхувайте се да изпратите линк към страницата си за отзиви. Да го направите много лесно. Можете да изпратите на клиентите връзка директно към страницата си за отзиви. Можете да направите това просто с нашия безплатен Google Преглед на връзки и генератор на идентификатори на места . Не пренебрегвайте други платформи за отзиви. Въпреки че отзивите на Google са важни, разумно е да поддържате добре поддържан профил от отзиви, като също така насърчавате потребителите да оставят отзиви и в други сайтове, които са от значение за вашия бизнес. Разберете в нашето ръководство как можете да развивате онлайн отзиви в други платформи за управление на репутация