Как да се възползвате максимално от отзивите в Google

Как да се възползвате максимално от отзивите в Google

В един перфектен свят, потребителите – признавайки собственото си желание за отзиви, когато пазаруват – биха оставили отзив за местния бизнес, без да се изискват подкани или искания. Разбира се, често това не е така, така че ще трябва да знаете как да получавате отзиви в Google, без да нарушавате правилата на Google My Business относно отчитането на отзивите.

Google ще премахне отзиви, които смята за фалшиви, спам или в нарушение на политиките си за съдържание , така че вместо да си губите времето, опитвайки се да наберете фалшиви отзиви за бизнеса си, прочетете, за да видите нашите най-добри начини за генериране на повече отзиви в Google – ПРАВИЛНО.

1. Използвайте отзивите в Google My Business във ваша полза

Отзивите в Google са изключително полезни инструменти за обучение на персонала и разработване на продукти. Можете да използвате коментарите, представени в отзивите, за да подобрите цялостното изживяване на клиентите и да определите добрите продукти или предпочитанията на клиентите с течение на времето.

Това ще ви позволи непрекъснато да подобрявате предложението си, като правите промени, когато е необходимо, за да заздравите положителните отношения с клиентите си. Тези предимства могат да бъдат достъпни само когато отправите искане за отзив – стандартна част от вашия процес, когато приключите продажба с клиент.

2. Използвайте различни методи, за да поискате отзиви в Google

Има много начини да поискате отзиви. Някои местни фирми молят клиентите, които посещават бизнеса, да оставят обратна връзка, докато са на място, използвайки инструменти като Kiosk Mode , докато други се фокусират върху управлението на рецензии, използвайки Reputation Manager Link Mode, за да улавят обратна връзка от касови бележки, чрез SMS, на вашия уебсайт или извън него. Google също наскоро възобнови своя маркетинг комплект , като позволи на местния бизнес да създава социални публикации, плакати и стикери от съществуващи рецензии, както и да ви помага в получаването на повече отзиви.

Когато направите метод на заявка, който води до бърз скок в местните бизнес отзиви, може да се разчитате само нанего. Опитайте се да не забивате в този начин на мислене, тъй като това може да означава, че няма да достигнете до някои клиенти – само защото един клик кликва върху стандартна заявка по имейл , това не означава, че следващият ще го направи. Опитайте и телефонни обаждания и заявки лице в лице, за да сте сигурни, че използвате различни комуникационни канали.

3. Не предполагайте, че клиентите ви знаят как да оставят отзив

Погрешно е да се предполага, че клиентите ви ще знаят как да оставят отзиви в Google, защото са ви намерили чрез търсачката. Осигурете лесно за следване ръководство на вашия уебсайт или в рамките на вашето искане за преглед, със скрийншотове и лесни за следване инструкции за всеки, който не е запознат с отзивите в Google.

4. Отговорете на всички отзиви на клиенти

След като отзивите ви започнат да растат, отделянето на време за отговор на всички отзиви е много важно.  Ако стратегията ви за генериране на отзиви е успешна, те започват да нарастват и е полезно да отделяте определен период от време всеки ден (например първото нещо сутрин или точно преди следобедната кафе пауза), за да отговорите на последните отзиви.

Доказано е, че скоростта, с която отговаряте на отзивите, и броят на отзивите с отговори са фактор за локално класиране на бизнеса ви. Той също така показва на други, които може да обмислят да оставят отзив, че техните отзиви ще бъдат признати и оценени.

Много по-трудно е да отговорите на отрицателни отзиви, все някога може да има и такива, но това не бива да ви спира да оставяте учтив, професионален отговор, който контекстуализира отзивите за бъдещите читатели.