Бизнес категории и Адрес

Бизнес категории и Адрес

Бизнес категории

Проучванията показват, че изборът на правилната бизнес категория за вашия Google My Business може да има определено влияние върху класирането, така че със сигурност е нещо, което да проверите, когато редактирате профила си в Google. Проучването на местните фактори за класиране на Whitespark показва, че категорията ви в листинга има голямо влияние за класирането, но всъщност не е толкова лесно, колкото изглежда да определите правилната категория от самото начало.

Google ви позволява да изберете както основна категория, така и допълнителни вторични категории. Ако току-що сте редактирали името на вашия бизнес, директно по-долу ще намерите категорията, съответстваща на вашия профил. Отново ще видите иконата на молив. Просто щракнете, за да редактирате. 

Когато избирате категория, трябва да сте конкретни и да изберете основна категория, която най-точно отговаря на цялостния ви бизнес. Ако например сте магазин за хранителни стоки „мама и поп“, но имате кафене, бихте избрали „зеленчуков магазин“ или „хранителен магазин за гурме“ като основна категория и „кафене“ като допълнителна категория. 

Адрес

По-рано се спряхме на важността на представянето и NAP, но също така си струва да се отбележи, че последователността е също от значение. Когато създавате списъци с директории, попълвате профилите си в социалните медии и попълвате профила си в Google My Business, всъщност може да откриете, че всеки път пишете адреса  по различен начин. Можете например да съкратите държавата, или да съкратите името на улицата – малки неща, които бихте помислили, че няма да са от голяма важност.

Всъщност ако искате да сте сигурни, че адресът ви е написан правилно си струва да проверите как се показва на вашия уебсайт и в други списъци с директории.След това можете да проверите дали имате точно същия формат, когато редактирате в Google Business listing.

Ще намерите адреса си на страницата с информация, точно под раздела за категории, който току-що редактирахте. Ето няколко неща, които трябва да имате предвид: 

  • Адресното поле трябва да бъде попълнено изцяло, с номер / сграда, адрес, град и пощенски код.
  • Ако сте част от офис или многофункционална сграда, добавете номера на апартамента или на сградата, която използвате, така че посетителите да могат по-лесно да ви намерят и вашето местоположение да е точно.

Може да откриете, че когато добавите адреса си, Google не е в състояние да определи точното ви местоположение. Ако случаят е такъв, ще се появи червен щифт и ще можете да го плъзнете до правилната част на картата.

Нямате физически адрес за показване? Тук идва добавянето на зона за обслужване.