Атрибути

Атрибути

Когато стигнете до края на редактируемите раздели в менюто Информация, ще стигнете до „Атрибути“. Това са кратки маркери или фрази, които описват аспект от вашия бизнес на потребителите. Като собственик на бизнеса атрибутите, които добавяте, се считат за „обективни“ – с други думи, те са конкретни факти за вашия бизнес. Потребителите могат също да преценят своите атрибути, които са извлечени от коментари, направени за вашия бизнес в Карти и отзиви. Следователно това са субективни атрибути – те са мнения, а не факти. 

Ако достатъчно потребители предлагат атрибут за вашия бизнес (Google може да попита потребителите дали са съгласни със собствените ви атрибути), те ще бъдат маркирани на таблото за управление в Google My Business, за да помислите за добавянето им. Важно е да прегледате тези предложения, когато редактирате информация на бизнес профила си в Google, тъй като те ви казват как потребителите виждат вашия бизнес и биха могли да ви дадат вдъхновение за по-ефективни маркери на обективните атрибути. 

Когато редактирате вашия списък и добавяте нови атрибути, бъдете точни. Атрибути като „подходящи за кучета“, „достъпни за инвалидни колички“, „места за сядане на открито“ или „водени от жени“ са примери за обективни атрибути. Атрибутите, които можете да изберете, ще зависят от категорията, която сте избрали за вашия бизнес. Когато щракнете, за да редактирате този раздел, ще ви бъде представена селекция от атрибути, които можете да активирате, ако е необходимо.